Vilodag

Idag har August fått en vilodag då jag jobbat, 12 timmar närmare bestämt så nu är jag trött. Men tanken är att han ska ridas i morgon igen. 
Jag ska ner till Karlstad i morgon och handla lite och tänkte då köpa en martingal till honom så hoppas jag att det kan bli lättare att kontrollera honom när han vill dra iväg i galoppen. Så i morgon blir det bara skritt och trav så får vi försöka oss på lite galopp på söndag, med martingal på 😉 Hoppas den hjälper! 
Nu ska jag äntligen lägga huvudet på kudden och sova.
 
 
 
 
En bild från i somras😊 Saknar sommaren!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallkvarntorp.blogg.se

Här kan man läsa om mig Louise och omskolningen av min travhäst August K som numera är ridhäst på heltid. Utöver August har jag Royal Flush som är pensionerad ridtravare, Hunter brodde som är pensionerad från travet, två hundar och två kaniner. Jag har också tre barn och en sambo, vi bor tillsammans på vår gård i Värmland.

RSS 2.0