Shopping och longering

God kväll! Idag var vi ner till Karlstad för att handla lite och jag hittade allt jag behövde. Beställde även en ny telefon  (halleluja på den), den jag har nu har varit dålig länge men nu fick jag äntligen tummen ur och beställde en ny. 
Jag köpte en vinterjacka också för min andra pajade blixtlåset på tidigare i veckan, har haft den jackan i säkert fyra vintrar och även som höggravid så den har väl gjort sitt men jag älskade verkligen den jackan. Köpt på Ullared för typ 300 kr, hehe.
Nu blev det en Everest och den var jätte skön, gick en bra bit över rumpan och var varm och go.
Var även in på Hööks och köpte martingal också men den får jag prova i morgon. Orkade faktiskt inte rida när vi hade kommit hem utan August fick bli longerad i stället och efter det masserade jag honom med liniment.
Lite spakväll så där en lördag 😊 
I morgon ska vi ut och rida med tjejen som står inackorderad här hos oss, alltid mysigt med sällskap 😊
 
Hunter i morse när jag försökte få en fin bild 😁❤
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stallkvarntorp.blogg.se

Här kan man läsa om mig Louise och omskolningen av min travhäst August K som numera är ridhäst på heltid. Utöver August har jag Royal Flush som är pensionerad ridtravare, Hunter brodde som är pensionerad från travet, två hundar och två kaniner. Jag har också tre barn och en sambo, vi bor tillsammans på vår gård i Värmland.

RSS 2.0